Re: Napięcie na Celerona 600Mhz

Autor: motto (motto77.nospam_at_op.pl)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 00:27:10 MET

Użytkownik "Dikol" <dikol_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Jakie masz nominalne napiecie na swoim procku?
Hmmm chyba 1,75V, ale nie jestem pewien, a nie chce mi się lookać na niego..

> Jakie zastosowales chlodzenie?
A jakiś wiatraczek dla AMD produkowany. Nie chce mi się szukać pudelka żeby
ci dokładny typ podać.

> Na jakiej plycie glownej to odpaliles ?
Shuttle AV18e2

> System chodzi stabilnie ?
Tak, jeszcze od tamtej pory mi się nie zawiesił. (XP PRof. Sp1). Temperatura
procesora nie przekracza 43 stopni).

I sprawdzilem, przy 103MHz zaczyna już mu odbijać (niestabilna praca
systemu), przy 104 już się nawet komputer nie odpala :( Chyba że coś
wymyślę. Tak więc na razie szyna na 102 MHz (* 9,5 = 970MHz) i SDRAM na
135MHz (102MHz + 33MHz) to max co z tego mogę wycisnąć na dzień dzisiejszy.
Pozdrawiam

--
  motto