Re: WinXP i Win98

Autor: zd (no-mail_at_no-mail.com)
Data: Tue 24 Dec 2002 - 13:46:14 MET

 a masz file "bootsect.dos" ??????

 jesli nawet ja' masz na c:\ to moze jest skopsana
lub ma w sobie zle "dane"

trzeba zrobic nowa' urzywajac funkcji "debug"
====
zmien nazwe"bootsect.dos" na np: boots.old

====
zrub file pod notepad'em "sect.scr" z nastepujacym textem ==>

UWAGA:-- numer "2" w pierwszej lini pod spodem oznacza kolejnosc
partycji NTFS
jesli jest ona jako pierwsza [ u ciebie chyba jest] to zmien na "1"
====
L 100 2 0 1
N C:\BOOTSECT.DOS
R BX
0
R CX
200
====
sformatuj dyskietke pod win98se , i zrub dyskietke bootowa.
skopiuj na nia "debug" i "sect.src"
===
zbootuj system bootem-w98 i pod a:\ debug < sect.scr
===
nastepnie ...zrestartuj , i zbootuj z winXP CD
zrub repair , console , i po zalogowaniu sie jako admin
 .... fixboot ale pod c:\ " c:\fixboot

exit
======
 jak zadziala to napisz na grupie ....powodzenia