Re: WinXP i Win98

Autor: Maciej Szadowski (szadowski_m_at_op.pl)
Data: Tue 24 Dec 2002 - 01:50:50 MET

> W czym konkretnie problem ? Poza tym NTG.
>
> Marcin

Przepraszam, ze NTG, ale moze juz dokoncze watek. Otoz chodzi mi o
zainstalowanie dwoch systemow XP i 98. Mam jeden dysk 40GB podzielony na 2
partycje (obie FAT32), wiec mam dyski C (partycja aktywna) i D
(rozszerzona). Chcialbym zainstalowac winXP na partycji C a win98 na D.
Problem polega na tym, ze nie da sie zainstalowac Win98, jesli juz mam
zainstalowanego XP, musze najpierw instalowac 98, a ona wrzuca mi pliki
systemowe na dysk C. Pozniej XP nadpisuje mi te pliki, wiec mam tylko xpka a
98 nie. Mam nadzieje, ze nie zamotalem za bardzo i ktos to zrozumie.