Re: flashowanie biosa

Autor: Pawel S (fakamaka_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 24 Dec 2002 - 01:41:38 MET

    Witam.
Sa modele plyt glownych ktore po pierwsze maja cos takiego
jaki CIH protection - na czas upgrady trza wylaczyc.
Druga wersja jest taka ze masz zworke na plycie zabezpieczajaca
przed upgradem.
Nie znam ECSow, nie mam czasu poszukac, ale moze to co napisalem
pomoze.
Pozdrawiam i zycze powodzenia i wesolych swiat.PA
            Pawka