Re: tylkio 32bit? dlaczego!!

Autor: Ronin (jamniol_at_interia.pl)
Data: Sun 22 Dec 2002 - 12:55:12 MET

byc moze w moim pytaniu jest troche chaosu, a to dlatego ze nie rozumiem az
tak dobrze wszystkich tym pojec. Tak po mojemu tera. Np. PS2 obecnie dbiego
conajmiej o 2 klasy grafiką i animacją nawe te gry i karty na pc z
najwyzszej półki. I chodzi mi o to dlaczego pc zawsze jest z tyłu? czym jest
ograniczany w rozwoju?