Re: tylkio 32bit? dlaczego!!

Autor: GR_at_dek
Data: Mon 23 Dec 2002 - 01:29:12 MET

Użytkownik "Ronin" <jamniol_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> byc moze w moim pytaniu jest troche chaosu, a to dlatego ze nie rozumiem
az
> tak dobrze wszystkich tym pojec. Tak po mojemu tera. Np. PS2 obecnie
dbiego
> conajmiej o 2 klasy grafiką i animacją nawe te gry i karty na pc z
> najwyzszej półki. I chodzi mi o to dlaczego pc zawsze jest z tyłu? czym
jest
> ograniczany w rozwoju?

Jak nie rozumiesz pojęć to na cholerę dajesz pytanie na takiej grupie? Nawet
jak ktoś Ci odpowie to ni w ząb nie będziesz wiedział o co chodzi.
Konsole mają lepszą grafikę bo są stworzone tylko do gier, jeżeli jesteś
zawiedziony PC to kurde sprzedaj blaszaka i kup sobie konsolkę, bo z tego co
widzę to i tak nic więcej nie robisz jak tylko grasz.