jakie ciche chlodzenie na proc

Autor: Sebek (sebek74_at_go2.pl)
Data: Wed 18 Dec 2002 - 12:29:40 MET

Temat pojawia sie dosc czesto, poczytalem sobie rozne testy (np na 4max),
ale nadal nic nie wiem. Poradzcie jakies ciche chlodzenie (Athlon XP),
cenowo do stu-kilku zlotych. Mam juz dosc walki z glosnymi wiatrakami, ktore
trzeba zmieniac co pol roku.
Ktos mi proponowal rozwiazania:
- Jamicon JMC790BP + zmniejszacz obrotow + copper shim (miedziana plytka na
proc)
- Thermaltake Volcano 7+
- Coolefmaster (nie znam modelu, cos tam Silent 2, miedziana stopa, wlasny
regulator obrotow)
Chcialbym zeby wiatraka, "prawie" nie bylo slychac, a jednoczesnie zachowac
norme chlodzenia rowniez latem.
Bardzo chetnie poslucham opinii uzytkownikow wyciszonych komputerow.

Sebek