jego wysokosc monitor-a CTX PR906F

Autor: ravi (rvsftptr_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 18 Dec 2002 - 12:35:41 MET

Witam
Zamierzam kupic monitor CTX-a 19' PR 906F. I tu pojawia sie prozaiczny
problem poniewaz moja polka na monitor ma 42 cm wysokosci (takie okienko).
Czy jest mozliwe by ten monitor pracowal bez podstawki i jaka jest jego
wysokosc bez niej?
Wyslalem maile do CTX-a polskiego i do Tajwanu ale jakos nikt nie raczyl mi
odpowiedziec, a moze jestem zbyt niecierpliwy :-).
Jesli posiadacie takowy sprzet pls dokonajcie pomiaru podajcie mi powyzsze
wymiary.

dzieki za trudy
ravi