Re: jakie ciche chlodzenie na proc

Autor: ArturN (artentech_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 19 Dec 2002 - 18:54:48 MET

Użytkownik "Sebek" <sebek74_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Temat pojawia sie dosc czesto, poczytalem sobie rozne testy (np na 4max),
> ale nadal nic nie wiem. Poradzcie jakies ciche chlodzenie (Athlon XP),

Hmm, mnie też wkurzała "suszarka" w obudowie(szczegolnie w nocy) i zrobilem
tak: zdjąłem wiatrak (cooler Titan TTC-D5TB) i na radiator założyłem 2
mniejsze wiatraki, które zostały mi po Duronie(stare, dobre czasy = ledwo
słyszalny szum ;-). No i teraz najgłośniejszy jest wiatrak z k.graficznej.
Dodam, że wcześniej miałem 52 stopnie bez szczególnego obciążenia(Athlon
XP1.7), teraz 57, po zadymce do 68...Ale teraz o wiele przyjemniej siedzi
sie przy komputerze!
Pozdrawiam.