Re: Krytyczna temperatura Durona

Autor: przemek (przemek223_at_interia.pl)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 22:42:12 MET

pawelcio wrote:

> Moze nie odkleiles folijki z CopperShima (z tej plytki).
> Wazne jest tez, aby dac odpowiednia ilosc pasty.

Hmmm, bardzo doklanie ogladalem ta blaszke i jestem
pewien, iz zadnej folii ochronej na niej nie bylo.
Odpowiednia ilosc pasty, tzn?

> Moze plyta podbija napiecie? U mnie w biosie ustawilem 1,725 v, a w Windzie
> wskazuje 1,78 ,........tez dziwne.

o dziwo akurat z napieciem nie mam wiekszych problemow,
jest ustawione standardowo i wachania +/- sa rzedu 0,1V.

Sprobuje jeszcze puscic tego Durona bez tej blaszki,
moze to pomorze... mam nadzieje, ze nie rozwale jadra...

przemek