Re: Krytyczna temperatura Durona

Autor: przemek (przemek223_at_interia.pl)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 22:38:48 MET

Marek Banka wrote:

> Mam pytanko co do dmuchania tego wiatraka w zasilaczu - on wyciaga to cieple
> powietrze z zasilacza i wali je prosto na procesor???

I----------------\
I--wen1.\|/-------\
I |
Iwen2.<-- cooler* |
I |
I |
I wen3. <-- |

Z pewnoscia nie jest to dzielo ASCIIartu ale wazne
by przedstawic sama idee ;) Wiatrak z zasilacza dmucha
do wnetrza obudowy, nastepnie wentylatorek nr 2 wydmuchuje
cieple powietrze na wewnatrz, zas nr 3 dba o obslugu powietrza
wdmuchiwanego... jest jeszcze cooler na CPU, ktorego strumien
powietrza zbierany jest przez numer 2.

przemek