Re: Krytyczna temperatura Durona

Autor: pawelcio (phor1_at_wp.pl)
Data: Tue 17 Dec 2002 - 19:53:54 MET

> Wybaczcie, zapomnialem dodac, ze pomiedzy coolerem a CPU
> jest plytka, ktora chroni jadro prcoesora przed ukruszeniem.
> Z tego co widzialem, to radiator dokladnie przylega do samego pro-
> cesora... ;((
>
> przemek

Moze nie odkleiles folijki z CopperShima (z tej plytki).
Wazne jest tez, aby dac odpowiednia ilosc pasty.

Ja mam tego samego Titana na Athlonie 1,7+, do tego zalozylem Copershima (i
reduktor obrotów, aby troche wyciszyc) i temp srednia to 48-49 stopni do
53-54 w grach. Tez stosunkowo duzo.

Moze plyta podbija napiecie? U mnie w biosie ustawilem 1,725 v, a w Windzie
wskazuje 1,78 ,........tez dziwne.