Podlaczenie TV do kompa

Autor: Grzesiek (serwerk17_at_o2.pl)
Data: Mon 16 Dec 2002 - 17:16:36 MET

Witam
Mam taki problem:
Probuje podlaczyc telewizror do komputera przez wideo. Koputer - wideo lacze
chinchami a dalej zwyklym kablem jak od anteny. Tylko mam taki dylemat: z
tylu widea sa 2 wyjsca typu cinch, ale sa one oznaczone jako Audio i Video
OUT. Czyli sa to wyjscia.
Wiec mozliwe jest podlaczenie do gnazda Video OUT kabla od kompa i czy
bedzie to wtedy dzialac?
A jak powinien byc nastawiany telewizora? Czy tak jak do ogladania filmu z
kasety wideo?
Kiedy tak podlacze kabelem kompa z magnetowidem uaktywnia mi sie ikonka
telewizora w kompie i moge zmieniac ustawienia, miedzy innymi formt
wyswietlania na ekranie TV. Mam tam do wybory kilka formatow od PAL B do N
(chyba) Jest tez lista krajow ale Polski tam nie ma.
Jaki powinienem wybrac format?
Prosze o pomoc.
Pozdrawiam
Grzesiek