Ati Radeon 7500 - TV OUT

Autor: Lukasz M (bromba_at_go2.pl)
Data: Mon 16 Dec 2002 - 17:16:31 MET

Mam karte Ati Radeon 7500 z TV Outem i chcialem podlaczyc go do telewiora,
ale nie wiem czy cos robie zle. Na wyjsciu karty mam SVIDEO podlaczam do
tego przelotke SVIDEO->VIDEO i kablem wideo sygnal "leci" do magnetowidu
(mam stary TV z wejsciem antenowym). W wideo mam tylko wejscie EURO wiec
kupilem przelotke Euro<-->Video (z przelacznikiem Input/Output). Niestety
mam czarny obraz. W ustawieniach ekranu mam niby 2 monitory (monitor
PLUG&PLAY na radeon 7500 i drugi monitor domyslny na Radeon 7500) w
zaawansowanych w zakladce DISPLAYS mam niby MONITOR, MONITOR, TV, FBD ale
aktywny jest tylko Monitor1 !
jesli moze mi ktos pomoc to bardzo prosze !