Re: Podlaczenie TV do kompa

Autor: Marcin Tworek (marcintworek_at_post.pl)
Data: Mon 16 Dec 2002 - 18:11:24 MET

> Witam
> Mam taki problem:
> Probuje podlaczyc telewizror do komputera przez wideo. Koputer - wideo
lacze
> chinchami a dalej zwyklym kablem jak od anteny. Tylko mam taki dylemat: z
> tylu widea sa 2 wyjsca typu cinch, ale sa one oznaczone jako Audio i Video
> OUT. Czyli sa to wyjscia.
> Wiec mozliwe jest podlaczenie do gnazda Video OUT kabla od kompa i czy
> bedzie to wtedy dzialac?

Nie bedzie wtedy dzielac. Jak sam zauwazyles jest to gniazdo OUT a nie IN.
Zeby nagrac sygnal na wideo musisz miec jakies wejscie wideo.
Masz moze EURO zlacze ?? Lub jakies inne ? w kazdym wideo powinno
byc jakies wejscie wideo, chociazby po to zeby przegrac material z kamery
na wideo.

> A jak powinien byc nastawiany telewizora? Czy tak jak do ogladania filmu z
> kasety wideo?

Nastawienia Telewizora cie nie powinny interesowac, jesli nie zamierzasz
robic
sobie podgladu na telewizorze, jesli jednak chcesz to powinien byc ustawiony
tak jak do ogladania widea

> Kiedy tak podlacze kabelem kompa z magnetowidem uaktywnia mi sie ikonka
> telewizora w kompie i moge zmieniac ustawienia, miedzy innymi formt
> wyswietlania na ekranie TV. Mam tam do wybory kilka formatow od
> PAL B do N (chyba) Jest tez lista krajow ale Polski tam nie ma.
> Jaki powinienem wybrac format?

Taki format jaki obsluguje twoje wideo, w Polsce standardem jest Pal BG

> Pozdrawiam
> Grzesiek

Pozdrawiam
Marcin Tworek