Re: Instalowanie Windowsa 98 na XP

Autor: Mateusz MATi Barucha (mati.no.spam_at_nowydwor.k.pl.USUN.TO.I.No.Spam.Z.ADRESU)
Data: Sun 15 Dec 2002 - 18:29:23 MET

Zrobiłem tak:
Zainstalowałem Windowsa 98 na C:. System zainstalował się w sektorze
MBR. Następnie uruchomiłem system z dyskietki startowej (98) i
przywróciłem nt-signature'y (litery dysków rzeczywiście zostały
przestawione, jednak dyski logiczne na szczęście nie zniknęły).
Potem uruchomiłem Konsolę odzyskiwania systemu z cd instalacyjnego XP-ka
i wykonałem polecenia fixmbr i fixboot. Następnie do boot.ini dodałem
odpowiednie opcje startowe. Mogę uruchomić obydwa XP-ki, jednak jeśli
próbuję uruchomić 98, dostaję komunikat:
Nie można uruchomić systemu Windows, ponieważ następujący plik nie
został znaleziony lub jest uszkodzony:
<katalog główny Windows>\system32\hal.dll.
Zainstaluj ponownie kopię tego pliku.

Jak teraz uruchomić 98?

--
Pozdrowienia,