Re: 108 stopni C :)

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 14 Dec 2002 - 20:07:29 MET

> Dość efektywnie wyciszyłem wiatrak na procu (tzn zwolniłem go
> przypadkiem do zera...) i przez jakieś pół godziny komputer sobie tak
> działał - wróciłem i temperatura w speedfanie to 108 stopni! Żar
> buchający z kompa wydaje się to potwierdzać. Coś mogło się uszkodzić?
> Podkręciłem obroty na maksa, temperatura szybko spada (po 2min jest w
normie)
> i wychodzi na to, że komputer działa OK (właśnie z niego piszę), ale
> może coś głębiej?

Jezeli to athlon to przy takiej temeraturze powinien poleciec wielki dym po
kilku minutach ... wiec mysle, ze bylo jakies przeklamanie co do temperatury
... zapewne byla troche nizsza ...
Niektore czuniki temperatury odpadaja przy 100 stopniach wiec mysle, ze tyle
tam nie bylo w rzeczywistosci.
Ja kiedys z ciekawosci odpalilem celerona2 bez radiatora i czunik totalnie
zeswirowal i pokazywal error ... a bylo na pewno cos kolo 100 ...