Re: Info o autoexec.bat i config.sys

Autor: Tomasz Janowski (tomek_at_femur.pl)
Data: Sat 14 Dec 2002 - 20:06:14 MET

Użytkownik "gregor" <gregor_at_dresik.z.pl-nospam> napisał w wiadomości

> Witam czy istnieja jakies adresy na ktorych jest bardzo dokladnie opisana
> konfiguracja tych 2 plikow ? :)

Nie znam strony ale.....

> mam cos takiego w autoexec.bat
> @ECHO OFF

Nie wyświetlaj ponizszego tekstu @ znaczy nie wyswietlaj również i tej
komendy

> :CD

Nie wiem dlaczego dwukropek ale cd znaczy to samo co w dosie zmień katalog
....w tym przypadku wg mnie nie słuzy do niczego.

> LH a:MSCDEX.EXE /D:MSCD01 /L:E

ładowanie Cd-Romu dlaczego z (dyskietki nie mam pojęcia (a:))

> :NOCD

tutaj nie wiem ale coś o CD pewnie Nie CD ? :-)

> i chcialbym aby w :NOCD nie ladowal sie mscdex ... w config.sys
korzystajac
> z menu nie laduje niepotrzebnych wpisow ale w autoexecu nie udalo mi sie
> :)

Usuń niepotrzebne wpisy i już windows sam obsługuje CD wiec nie trzeba go
tutaj ładować, wrecz nie zalecał bym
Jesli nie pracujesz z programami pod Dosa to konfiguracja dośc dowolna
Ja pod Win 98 mam tak:

autoexec

@echo off
PATH C:\WINDOWS;C:\WINDOWS\COMMAND;C:\RACH3\SYSTEM;

set temp=c:\windows\temp
set tmp=c:\windows\temp

mode con codepage prepare=((852) C:\WINDOWS\COMMAND\ega.cpi)
mode con codepage select=852
lh keyb pl,,C:\WINDOWS\COMMAND\keybrd4.sys

config

Device=C:\windows\himem.sys
Device=c:\windows\emm386.exe I=E000-EFFF NoEms

DOS=High,UMB
FILES=200
BuffersHigh=20,0

DeviceHigh=C:\WINDOWS\COMMAND\display.sys con=(ega,,1)
Country=048,852,C:\WINDOWS\COMMAND\country.sys

Pozdrawiam
Tomek