pytanko o zlacza svhs

Autor: Sebek (sebek74_at_go2.pl)
Data: Fri 06 Dec 2002 - 10:22:10 MET

Jestem lamerem w tej materii, wiec ktos moze mnie oswieci.
Czesc kart ma wyjscia svhs, inne np chinch, inne np tylko dvi i do tego
przelotka na chinch. Z kolei tylko niektore tv maja wejscie svhs, pozostale
chinch/euro.
Moje pytanie jest nastepujace. Jaka zasadniczo jest roznica. Czy polaczenie
svhs-svhs, jest lepsze? Czy to jest inny sygnal, czy przejscie svhs-euro to
tylko kwestia "przelotki" bez konwersji sygnalu? Czy karta generuje obraz
25Hz niezaleznie od zlacza i odbiornika? Jak to jest w przypadku podlaczenia
telewizora 100Hz? To nie ma wplywu na sygnal wejsciowy? Przy zakupie
telewizora sugerowac sie dostepnoscia zlacza svhs czy nie? Lepiej kupic
karte z svhs, czy dvi z przelotka na chinch?