Re: Athlon XP 1800+ i 60 stopni Celsjusza !!!

Autor: Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala (jojoro_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Dec 2002 - 10:14:06 MET

W artykule <asooqn$c4p$1_at_news.onet.pl> Remigiusz napisal(a):

> Czy to normalne , plyta gigabyte GA 7VAX KT400 z ddr 256 (266)
> ustawilem mnoznik na 11,5 i 133MHz i w biosie mam 60 stopni
> troche ta temperatura spada ale to jest rzedu paru stopni
> czy mozna cosik zrobic ?

Jeśli jest to temperatura przy małym obciążeniu procesora (np po pół
godzinie przeglądania www) to fatalnie. Bo przy maksymalnym długotrwałym
obciążeniu wzrośnie ci do 75*C albo i więcej i może być nieciekawie.
Ja przy zamkniętej obudowie bez żadnych dodatkowych coolerów mam 47*C
(przy pełnym obciążeniu 58*C). Posiadam Zallmana 600Cu puszczonego na
5v.

Jaki masz cooler? Może niedokładnie przylega do procesora? Może posmaruj
jakąś pastą termoprzewodząca? Może w obudowie jest zbyt gorąco -
zamontuj dodatkowy wentylator...

Pozdrawiam
Jo Joro