Re: AC97 i odtwarzanie mp3

Autor: 1 (marianr24_at_aol.comp)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 22:36:57 MET

>LOL a od kiedy to ten twój megawypaśny Creative dekoduje audio
>sprzętowo ? Akurat tutaj hardware nie ma nic do rzeczy (poza tym, że
>jest badziewny ;) skoro wav odtwarza się dobrze. IMO problem leży w
>sterownikach i ustawieniach.
>
>pozdro
>--
>KRiZBi

SLUSZNIE!!!!
Tylko osoba nie potrafiaca sconfigurowac poporawnie swojego sprzetu ( z AC97)
zaproponuje tak bezsensowne i nie logiczne rozwiazane. - Kupic inna, majac juz
nie zla (karte) wbudowana w systemie.
Nezlym i "oryginalnym" rozwiazaniem byloby doradzic zakup calego computera z
poprawna configuracja, gdzie SB16 - ISA okazalaby sie nawet nie tak zla karta.
(Wyjatkowo latwa w instalacji - wszystkie sterowniki sa zawarte w kazdej versji
Windows - mialem taka i byla dobra...).
Eh..., ta latwizna wydaje sie miec przewage nad jakoscia.
P.s. Sam mam ta AC97 i nie "widze" (slysze) aby ten sprzet nazwac: cyt. ("poza
tym, że jest badziewny ;). A moze ktos wyjasni co to slowo oznacza - dosc
powrzechnie stosowane na tej grupie, - a nie moge znalezc wyjasnienia w
polskich slownikach a takze enyklop. nic na ten temat nie mowi.
Avalon_at_am