Re: AC97 i odtwarzanie mp3

Autor: KRiZBi (krizbi_at__NO4SPAM_gower.pl)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 12:12:58 MET

Dnia Mon, 30 Dec 2002 00:21:27 +0100 HanS w wiadomości
<3E0F8377.673E2AA5_at_wp.pl> napisał/a:

>Wg mnie przyczyna jest AC97 i jego softwarowe dekodowanie audio,
>wylacz to badziewie w BIOSie, zaladuj jakiegos Creativa np. zwyklego
>Sound Blastera, a jak jestes przy kasie to SB Audigy. Dobry hardware
>powinien zalatwic sprawe.
LOL a od kiedy to ten twój megawypaśny Creative dekoduje audio
sprzętowo ? Akurat tutaj hardware nie ma nic do rzeczy (poza tym, że
jest badziewny ;) skoro wav odtwarza się dobrze. IMO problem leży w
sterownikach i ustawieniach.

pozdro

--
KRiZBi