Re: AC97 i odtwarzanie mp3

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Tue 31 Dec 2002 - 16:44:12 MET

On 30 Dec 2002 21:36:57 GMT, marianr24_at_aol.comp (1) wrote:

>Tylko osoba nie potrafiaca sconfigurowac poporawnie swojego sprzetu ( z AC97)
Czego nie potrafiaca zrobic?????

>zaproponuje tak bezsensowne i nie logiczne rozwiazane. - Kupic inna, majac juz
>nie zla (karte) wbudowana w systemie.
>Nezlym i "oryginalnym" rozwiazaniem byloby doradzic zakup calego computera z
>poprawna configuracja, gdzie SB16 - ISA okazalaby sie nawet nie tak zla karta.
>(Wyjatkowo latwa w instalacji - wszystkie sterowniki sa zawarte w kazdej versji
>Windows - mialem taka i byla dobra...).
Zalozmy teraz, ze ktos chce sie amatorsko pobawic w tworzenie muzyki -
wiesz jak to jest miksowanie wielu sciezek, midi, dodawanie jakiegos
efektu realtime itd, ablo chcialby sobie pograc majac przestrzenny
dzwiek. Myslisz, ze w takich zastosowaniach SB 16 to dobry wybor?
Tak karta jak na dzisiejsze czasy oferuje bardzo niewiele -sprzetowo
miksuje dzwiek pozwala sterowac jego natezeniem i w sumieniewiele
wiecej. Midi tylko w trybie FM, jakiekolwiek 3D czy midi operujace na
probkach karta ta bedzie tylko i wylacznie przetwornikiem D/A.

>Eh..., ta latwizna wydaje sie miec przewage nad jakoscia.
>P.s. Sam mam ta AC97 i nie "widze" (slysze) aby ten sprzet nazwac: cyt. ("poza
>tym, ?e jest badziewny ;). A moze ktos wyjasni co to slowo oznacza - dosc
To teraz powiedz ile funkcji dostepnych w takim Live ten Twoj "kodek"
wykonuje sprzetowo. Jak juz dojdziesz do tego ze anakomita wiekszosc
jest wykonywana przez procesor kompa i skojarzysz sobie jaki to moze
miec wplyw na inne wykonywane przez system procesy to pogadamy :->

>powrzechnie stosowane na tej grupie, - a nie moge znalezc wyjasnienia w
>polskich slownikach a takze enyklop. nic na ten temat nie mowi.
No popatrz a ja jakos nie moglem znalezc slowa ktore ty uzyles - i to
nie tylko w slownikach polskich.

Pozdrawiam
GLide