Re: Sony G420 - trzy pytania

Autor: Konlin (konlin_at_go2.pl)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 21:03:54 MET

----- Original Message -----
From: dromader <pusto_at_op.pl>
To: <pl-comp-pecet_at_newsgate.pl>
Sent: Monday, December 30, 2002 8:58 PM
Subject: Re: Sony G420 - trzy pytania

> Albo Sony albo Mitsubishi. Ale i tak pomacać trzeba przed zakupem.

Wlasnie sciagnalem wszystkie NECi, Mitsubishi, Samsungi, LG i Iiyamy i bede
analizowal :))
A z macaniem jest ten problem ze po prostu nie wiem gdzie to mozna pomacac.
Teraz we wszystkich sklepach czystki poswiateczne, zanim bedzie cos nowego
minie pewnie kilka tygodni a ja to musze miec prawie ze na juz - w przyszly
wtorek oddaje stara iiyame i przez poniedzialek, wtorek musze cos nowego
kupic. Akcja dzieje sie we Wrocku, moze ktos pomoze???
Pzdr
Konlin