Odp: Sony G420 - trzy pytania

Autor: Mariusz (maxi77_at_poczta.fm)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 17:30:52 MET

Użytkownik abs <abs_usun_to_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aupoid$ma5$1_at_news.tpi.pl...
> 1. Jaka cene za ten sprzet (nowy) mam uwazac za korzystna ?
> 2. Czy da sie na nim pracowac w 1600 x 1200 ?
> 3. Czy obawialibyscie sie go kupic w ciemno np. ze sklepu internetowego
> (bez mozliwosci zwrotu niestety) czy tez mozna zaufac renomie tych
> monitorow i zalozyc, ze wszystko bedzie ok ?
> Pozdrawiam,
> ABS

Czesc
Ja mam taki monitorek i jestem bardzo zadowolony. Ma on swoje zalety i wady.
Mialem z tej serii monitor model G200 i byl tez super tylko poza jednym licz
sie z tym, ze te monitory ... po pewnym czasie laduje w serwisie. Jak mialem
pierszwszy model G200 (tj. 17-tka) to zepsul sie przycisk zasilania i cos
bylo nie tak z obrazem po pewnym czasie (mrowil sie) po bokach, a w modelu
tym G420 (19-tka) to zepsulo mi sie najpierw ... po dwoch dniach to wyszlo,
ze obraz jak sie nagrzeje to po pewnym czasie jak dam contrast albo jasnosc
to nagle widze migotanie takie przez caly monitor i to sie pojawia jak
ruszam jasnosc badz kontrast a potem poszlo jeszcze synchronizacja w
monitorku ze nie moglem wyswietlac innych trybow niz ten standardowy ......
prawdopodobnie przetwornica poszla... ale nie wiem. W serwisie poprzedni jak
i obecny minitorek naprawili na medal :)
Moje wnioski sa nastepujace:
Jesli chcesz miec super monitor do pracy to wybierz sony
Jesli nie chcesz sie denerwowac ze cos za jakis czas Ci trafi ... to wybierz
inny.
Co do pracy w wysokiej rozdzielczosci to dziala bardzo dobrze i mozesz
pracowac ale pod warunkiem dobrej karty graficznej (bardzo dobrej) ja mam
Winfasta i za dobrze to nie wyglada w 1600x1200

Pozdrawiam,
Mariusz