Spirit - funkcja wyswietlania numeru

Autor: Mirek Chmielewski (daxad_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 21:13:07 MET

Witam
Mam modem zoltrix spirit, i gdzies dawno temu na necie czytalem ze przy
pomocy jakiegos oprogramowania da sie zrobic tak ze na monitorze bedzie
wyswietlal sie numer osoby dzwoniacej do mnie ( nawet jesli nie podniose
jeszcze sluchawki, tak jak w komorkach ) wiec pytam co i jak trzeba zrobic,
jaki soft?? bo na cd-romie od modemu chyba tego nie ma, aha i rozumiem ze
telefon ma byc podlaczony do modemu w wejscie phone?? bo mam watpliwosci ;)