Re: Duron 1300 w desktopie

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 12:13:25 MET

pawgo wrote:
> Dzień Dobry.
> Uruchomiłem Durona 1,3GHz w małym desktopie
> Codegen ms-2. O mojej walce z temperaturą i nie tylko
> możecie poczytać na: www.mojepc.w.pl
> Za wszelkie uwagi i cenne sugestie będę niezmiernie
> wdzięczny.

Moge zasugerowac calkowite otwarcie zasilacza, czyli zdjecie pokrywy i
odwrocenie spowrotem wiatraka tak aby wydmchiwal cieple powietrze z obudowy.
Zimne powietrze bedzie wlatywac od gory nad procesorem, schladzac radiator
procesora i bedzie wydmuchiwane z obudowy przez zasilacz (wiatrak
zasilacza). Nie wiem czy ten patent sprawdzi sie w tak malej obudowie, ale u
mnie w big tower dziala doskonale.

pzdr.
trzmiel