Re: Partycjonowanie duzych HDD i inne takie...

Autor: Marcin W. (vrplus_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 27 Dec 2002 - 01:12:29 MET

"Marcin W." <vrplus_at_NOSPAM.poczta.onet.pl> napisal (-a):

> - MSI KT4V (VIA KT400, AGP x8)

a moze prpblem tkwi po stronie tej plyty...? Bo przejrzalem
grupe i ktos tez mial problemy z kopiowaniem duzych plikow....
Czy jakis update biosu pomaga? Jakie rozwiazanie tego problemu?

Jutro sie z kumplem zamienie plytami i zobaczymy, co z tego
wyjdzie... Ja mam MSI KT3 Ultra i zero problemow...

pozdrawiam i dobranoc ;-)

--
| gg: 1639577 | icq: 161834429 | vrplus at poczta.onet.pl |