Ciemno¶æ widze ciemno¶æ ;)

Autor: Maly (maly_at_USUNzga.plALBOmaly@USUNnan.pl)
Data: Fri 27 Dec 2002 - 01:22:43 MET

Wszêdzie mam wyj±tkowo ciemno, np. w oknie iexplore
to czasami fotki na stronach sa czarne, tlo zamiast niebieskie
jest czarne etc. Ale np. same elementy interfejsu windozy
sa takiej jasnosci jakiej powinny :). Przez to jestem zmuszony
u¿ywaæ power stripa :/ i wtedy wszystko wygl±da normalnie z
wyj±tkiem windozy która jest nienaturalnie rozja¶niona.
Z czym to mo¿e byæ zwi±zane ? (hard/soft)ware ?

p.s. powy¿ej widzê podobny post ale u mnie ciemno¶æ wystêpuje
     selektywnie :>

--
Pozdrowienia Maly.