Re: LCD do 2 - 2,5 tys zł

Autor: Andrzej (kiloh_at_astercity.net)
Data: Sun 24 Nov 2002 - 00:43:41 MET

Gabriel wrote:

> co sądzicie o monitorach LCD do 2,5 tys zł 17 cali?
> Jak to ze wzrokiem porównując do 17 calowych do 1200zł crt?
> Jak filmy na tym lecą ;-)

moze mam troche drozszy monitor bo prawie 4tys kosztuje oficjalnie
(kupilem sporo taniej;)
samsung 171p i musze przyznac ze jesli sie go odpowiednio ustawi to
filmy wygladaja bardzo ladnie,
niestety bardziej widac kompresje ale przy dobrej jakosci filmach tego
nie widac, jak wyglada dvd nie sprawdzalem
bo nie stac mie na dvd i jesetm skazany na divxa;)
roznica w ostrosci jest dosyc duza pod warunkiem ze pracujesz w
zaleconej rozdzielczosci
btw 17 cali za 2.5kzl raczej nie kupisz no chyba ze na wolumenie wtedy
wszystko mozliwe