Re: LCD do 2 - 2,5 tys zł

Autor: dadarek1_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 25 Nov 2002 - 08:47:27 MET

> (kupilem sporo taniej;)
> samsung 171p i musze przyznac ze jesli sie go odpowiednio ustawi to
> filmy wygladaja bardzo ladnie,
> niestety bardziej widac kompresje ale przy dobrej jakosci filmach tego
> nie widac, jak wyglada dvd nie sprawdzalem
> bo nie stac mie na dvd i jesetm skazany na divxa;)
> roznica w ostrosci jest dosyc duza pod warunkiem ze pracujesz w
> zaleconej rozdzielczosci
> Witam.Mam pytanie odnosnie pracy w innej rozdzielczosci np. 800/600, jak to
wyglada w praktyce, czy jest duze pogorszenie obrazu, szczegolnie chodzi mi o
strony z tekstem?W tej rozdzielczosci glownie czytuje stronki internetu i
zastanawiam sie nad zmiana na LCD, czy warto, czy mniej meczy wzrok niz crt,
czy dla oczu lepiej, bo to jest dla mnie glownym kryterium.Monitor nie sluzy do
scen dynamicznych, gierek, itp., lecz raczej dla stron tekstowych, jak wypada w
takim kontekscie?I czy warto 17 cali, bo myslalem do tej pory o 15 calowym
Samsungu 151P?Z gory dziekuje i pozdrawiam.