Re: Za CNN, Reutersem - 50-letni naukowiec oparzyl sobie penisatrzymajac wlaczonego laptopa na kolanach

Autor: Jacek (golfmaster_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 23 Nov 2002 - 21:24:24 MET

Wojciech Giersz wrote:

> Co i tak nie sklania do powaznego traktowania tychze instytucji, z uwagi
> na poruszane przez nie tematy.

> Wiesz co, Expercištko? Zapewne wiec niedlugo sprzedawane laptopy zostana
> wyposazone w stosowna informacje, coby producent sie od procesu wywinal...
> BTW: tak sobie cos skojarzylem, po czym az mi sie slabo zrobilo... A co z
> drukarkami iglowymi? ;)

Naucz sie choc raz zasad korzystania z usenetu i netykiety.
Jezeli uwazasz to za nieprawdopodobne, niemozliwe, to moge ci podac
e-mail tego szwedzkiego naukowca i e-mail redaktora dzialu z CNN
i zadawaj im pytanie , czy drukarka iglowa jest bardziej grozna.
Dla mnie zwyczajnie trollujesz.
Mialem laptopa z przestawionym zegarem i procek byl umieszczony pod
spodem plyty glownej i sie mocno grzal.
Nie wiem czy to jest/moze byc niebezpieczne, ale komus sie to musialo
pierwszy raz zdarzyc.
Poza tym nie uzywalem tego laptopa na lezaco, bez galot, bo i po co.
Ale ten Szwed moze tak dziala, bo mamy demokracje i nic nam do niego.

Niemniej z oferty handlowej tegorocznych targow Comdexu wynika, ze
laptop to stary produkt 20 wieku i w tym roku juz zostanie zastapiony
nowoczesniejszym produktem, mniej energozernym i mniej groznym dla
zdrowia, wyposazonym w ekran rozpoznajacy pismo reczne, mozliwosc
odlaczania ekranu i podlaczania do peceta.
Czyli notebook rozdziela sie na 2 czesci, plaski ekran z opcja pisania
po nim olowkiem , z rozpoznawaniem tego pisma i czesc komputerowa.
Dodatkowo ekran zajmuje maksymalne wymiary notebooka i po odwroceniu
nowy notebook zamienia sie w plaski notatnik do sporzadzania odrecznych
notatek, czytania ksiazek elektronicznych .

Zatem skoro uwazasz to za niemozliwe to pisz do Lanceta, CNN, Reutersa,
albo tego szwedzkiego naukowca , ale nie trolluj.
Adresy e-mail moge podac.

Jacek

--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm).