Re: WINDOWS XP I 98SE

Autor: Azis (Azis_at_poczta.fm)
Data: Sat 23 Nov 2002 - 21:46:54 MET

Czesc
jak masz 98 to wkladasz cd z xp i zainstaluj windowsxp , potem Nowa
Instalacja (zaawansowane) NIE dawaj uaktualnij (zalecane) i to wszysto jak
masz 2 partycje czyli c:\Widows a d:\Winxp np . ale jak niemasz partycji to
w czasie instalacji jest przycisk zaawansowani chba podczas instalowania
sprzawdz wszystkie przyciski i powinno byc "WYBIERZ DYSK LUB PARTYCJE
PODCZAS INSTALOWANIA SYSTEMU" cos takiego nie pamietam dokladnie ,potem
instalator sie zapyta gdzie ladowac win xp dasz mu dysk C a on ci odpowie ze
istniejejuz katalog z windowsem to ty mu dasz np C:\Winxp i po wszystkim

Pozdrawiam