Re: Za CNN, Reutersem - 50-letni naukowiec oparzyl sobie penisatrzymajac wlaczonego laptopa na kolanach

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 24 Nov 2002 - 00:19:34 MET

> Naucz sie choc raz zasad korzystania z usenetu i netykiety.

Experciatko, nie zoladkuj sie tak, bo sie spocisz, a mamy chlodno na
dworze i grypa pewna.

> Jezeli uwazasz to za nieprawdopodobne, niemozliwe, to moge ci podac

To moze i jest prawdopodobne, niezbyt mnie to interesuje. Ale fakt faktem,
ze to rzadki przypadek glupoty.

> e-mail tego szwedzkiego naukowca i e-mail redaktora dzialu z CNN
> i zadawaj im pytanie , czy drukarka iglowa jest bardziej grozna.

Nie zamierzam. Zdziwilbym sie, gdyby sie okazalo, ze oni w ogole wiedza,
co to jest "drukarka iglowa", juz nie mowiac o tym, czy jest ona
grozniejsza od laptopa :)

> Mialem laptopa z przestawionym zegarem i procek byl umieszczony pod
> spodem plyty glownej i sie mocno grzal.
> Nie wiem czy to jest/moze byc niebezpieczne, ale komus sie to musialo
> pierwszy raz zdarzyc.

I od tej pory wszystkie sprzedawane laptopy beda posiadaly adnotacje w
stylu "testowane na zwierzetach - nie przypala"?

> Zatem skoro uwazasz to za niemozliwe to pisz do Lanceta, CNN, Reutersa,
> albo tego szwedzkiego naukowca , ale nie trolluj.

Nie bede, jeszcze mi na tyle nie odbilo, zeby drazyc przypadek faceta,
ktoremu laptop przypalil to i owo.

--
Chektor