Re: ECS + Seagate + TEAC

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 23 Nov 2002 - 10:07:12 MET

> Właśnie złożyłem zestaw następujący:
> ECS K7S6A
> Athlon XP 1700+
> Seagate U6 80GB
> TEAC DV-516
> i reszta klamotów
>
> HDD i DVD wpiąłem na jeden kanał, bo tylko jedną taśmę wolną pod ręką
miałem i
> ku mojemu zdziwieniu nawet głupi Windows 98 się na tym nie chciał
zainstalować.
> Albo już przy instalacji krzyczał, że nie może czytać z DVD, albo później
się
> [...]
problem.

problemy ze zgodnoscia to nic nowego ... bardzo duzo jest takich urzadzen,
ktore nie chca gadac na jednej tasmie ... pomaga przewaznie ustawienie ich w
jednym standardzie transmisji np. jezeli DVD chodzi na UDMA33 to dysk trzeba
tez na tyle ustawic ... i masz wtedy 16MB/s dla dysku i 16MB/s dla DVD ...
cos za cos .... jezeli chcesz oszczedzic na tasmie to oszczedzasz na
transferze ... a czasami na stabilnosci ...
plyty glownej sie nie czepiam, ale firma tez nie najlepsza ...