ECS + Seagate + TEAC

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Sat 23 Nov 2002 - 00:41:45 MET

Witam!

Właśnie złożyłem zestaw następujący:
ECS K7S6A
Athlon XP 1700+
Seagate U6 80GB
TEAC DV-516
i reszta klamotów

HDD i DVD wpiąłem na jeden kanał, bo tylko jedną taśmę wolną pod ręką miałem i
ku mojemu zdziwieniu nawet głupi Windows 98 się na tym nie chciał zainstalować.
Albo już przy instalacji krzyczał, że nie może czytać z DVD, albo później się
kaszanił i trzeba było robić format. Testowo odpalona instalacja Linuxa też
wylatywała jakimiś dziwnymi błędami związanymi z DVD.
Wyciągnąłem więc drugą taśmę z mojego komputra i DVD podpiąłem osobno na drugim
kanale - i wszystko ślicznie gra i buczy.
Miał ktoś podobną przygodę z podobnym zestawem? Które z urządzeń jest winne?
Płyta, DVD czy HDD? Można jakoś temu zaradzić? Oczywiście wszystko sobie teraz
śmigać będzie na dwóch kanałach, ale z ciekawości pytam w czym może być problem.

--
pozdrawiam,
Andrzej