Re: ECS + Seagate + TEAC

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Sat 23 Nov 2002 - 11:06:08 MET

Peterphk napisał(a):

> problemy ze zgodnoscia to nic nowego ...

O tym wiem. Pytam tylko, które w tym przypadku nie chce się dogadać z drugim :)

> bardzo duzo jest takich urzadzen,
> ktore nie chca gadac na jednej tasmie ... pomaga przewaznie ustawienie ich w
> jednym standardzie transmisji np. jezeli DVD chodzi na UDMA33 to dysk trzeba
> tez na tyle ustawic ... i masz wtedy 16MB/s dla dysku i 16MB/s dla DVD ...
> cos za cos .... jezeli chcesz oszczedzic na tasmie to oszczedzasz na
> transferze ... a czasami na stabilnosci ...

Na taśmie nie oszczędzam. W pudełku z płytą była tylko jedna, a zapomniałem
dokupić drugiej stąd takie połączenie. W poniedziałek oczywiście dokupię :)

> plyty glownej sie nie czepiam, ale firma tez nie najlepsza ...

Ja osobiście takiej płyty sobie bym nie kupił, ale komputer składam znajomym
i miałem pewne wymagania co do ceny i wyposażenia. Dlatego ta a nie inna płyta
:)

--
pozdrawiam,
Andrzej