Re: SB Extigy +ECS K7S5A allleooosssochhoooziii??

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 14:46:18 MET

Użytkownik "Blesso"
> wiec jesli widzisz problem z kompami (te 7-8 problematycznych
ECS-ow ) to
> zwalasz wszystko na .............plyte

A na co ? Ma masonów i cyklistów ? :)

> ale jakos ciezko przez gardlo przechodzi stwierdzenie ze one po
porostu sa
> zle skonfigurowane lub wymagaja uaktualnienia softu ?

Ale dlaczego ? Wgrany soft z płytek, zainstalowana winda (2000, a więc
nie nowa)...Wytłumacz mi, dlaczego to nie może poprawnie działac ?
Przecież wgrano soft dostarczony i zalecany przez producenta płyty...
Dlaczego na nowej płycie muszę od razu flashować BIOS...Nie mogli go
dopracować przed wypuszczeniem...?
Dlaczego nie ma takich problemów z MSI, Epox, Gigabyte, Soltek,
Shuttle.....

> Jesli osoba odpowiedzialna za sprzet wgralaby (przed instalacja
wystemu nowe
> Biosy, nowe sisAGP czy "ulozyla" przerwania i z tych 8 "felernych
" kompow
> klopoty sprawowalby tylko jeden ( zalozmy) to jakie byloby Twe
zdanie o
> K7S5A?

Fatalne...Bo na solidne płyty ruszają na tak nieskomplikowanej
konfiguracji "od kopa"

Aktualizacje, to sprawa dobra i często konieczna. Ale nowy komp nie
powinien sprawiać głupich problemów.
A twoje stwierdzenia, że komuś się nie chce, są po prostu śmieszne.
Jestem - do cholery - klientem, i żądam, aby kupowany przeze mnie
towar był sprawny. I nie mów mi, że to się nie da, bo da się. Porzebny
jest tylko producent, który dba o firmowany przez siebie produkt, i
nie zrzuca uroków "odpluskwiania" na klienta.

> Haslo na dzis : " ECS to problemow z kompem kres " ;)))

DAS ROTFL :)))

pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl