Re: SB Extigy +ECS K7S5A allleooosssochhoooziii??

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 14:22:46 MET

Użytkownik "sprocket" < napisał

> Ty jednak nie rozumiesz...
> Nie jestem serwisantem, tylko administruję system informatyczny - za
> tamte kompy odpowiada kto inny, i to jego problem.
> "I hasło bezwarunkowo:
> Mniej dupą, a więcej głową" ;)

wiec jesli widzisz problem z kompami (te 7-8 problematycznych ECS-ow ) to
zwalasz wszystko na .............plyte
ale jakos ciezko przez gardlo przechodzi stwierdzenie ze one po porostu sa
zle skonfigurowane lub wymagaja uaktualnienia softu ?
Jesli osoba odpowiedzialna za sprzet wgralaby (przed instalacja wystemu nowe
Biosy, nowe sisAGP czy "ulozyla" przerwania i z tych 8 "felernych " kompow
klopoty sprawowalby tylko jeden ( zalozmy) to jakie byloby Twe zdanie o
K7S5A?

Majac plyte na Via ......aktualizujesz Viapacka czy pozostajesz przy tym
....pierwszym ktory dostales na plytce
A detonatory do grafy zmieniasz na nowe czy "lecisz " nadal na np ...serii
6.50 ? ;)

Jest taki sofcik ...eMule (nastepca eDonkeya) prawie codziennie pojawia sie
nowa versja likwidujaca bledy zauwazone w poprzedniej
A Winamp ? ile juz jest jego wersji?
Wszystko ewoluuje _od wirusow przez Biosy i SiSagp do czlowieka
bez tego nie bylo by postepu i ....niwelowania problemow

Blesso
Haslo na dzis : " ECS to problemow z kompem kres " ;)))