Re: SB Extigy +ECS K7S5A allleooosssochhoooziii??

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 14:31:55 MET

Użytkownik "Blesso" ...
[...]
> Troche martwi mnie takie podejscie
> Bo komp to nie skrzynka ktora sklada sie i ....zapomina o niej

Wyobraź sobie, że jest to możliwe :) Naprawdę. Ale nie na ECS

> Na poczatku trzeba troche czasu spedzic by wszystko dzialalo OK

A, to tak. Komputer do domu mam wypieszczony. Ale on jest jeden, i
mogę mu poświęcić kilka godzin...
Inna sprawa, że stabilny był od razu. :)

> Pierdoly _ (czyli nawet zwykle uaktualnienie BIOSU) ktorych nie chce
CI sie
> robic
> moga sie zemscic po czasie

A to niby jak ?
Komputery do firmy kupuje się na kilka lat, mają od razu chodzić i nie
sprawiać problemów. Nie dostawia się do nich dysków, nie zmienia się
grafy. Przestają wystarczać to trzeba podjąć decyzję: wywalamy czy
modernizujemy.
Ale nie życzę sobie masowych problemów z nowymi kompami :)

> Ale odbiegamy od watku ....i nie wiem nadal czy udalo sie Lukaszowi
ruszyc
> cos z ta muza

Wywali ECS, wstawi np. Epoxa i gra :)

> PS
> W sobote skladam nastepnego kompa( to bedzie Duron 1300
+128SDRAM+.........
> ECS7S5a) i zapewne wszystko bedzie OK (tak jak do tej pory )
> HAslo reklamowe na dzis : " Nie stac CIE na Mercedesa _kup wiec
ECSa "
> ;)))

Nie stać mnie na mercedesa, więc tym bardziej na eceesa :)

pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl