Czy warto było się przesiadać z ATI 7000 by Mint na ATI 7500LE by sapphire

Autor: Bartek (bartekglowacki_at_poczta.fm)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 08:54:35 MET

Witam
Mam pytanie czy warto było mi zmieniać kartę ATI 7000 by mint na ATI 7500LE
by sapphire.
W związku z tym mam jeszcze pare pytań dotyczących karty 7500LE
1. Co oznacza LE?
2. Jak wygląda ogólnie wydajność tej karty?
3. Czy znajde gdzieś jej opis?
4.Czy różnica w wydajności będzie duża po przesiadce?
5. Czy wystarczy tylko przełoży karty i już bądzie wszystko chodzić dobrze,
czy trzeba odinstalować stare sterowniki i załatować nowe (jakie)?
6. Co będzie gdy nie odnistaluje sterowników starych i zainstaluje nowe?

dzięki za wszystkie rady i sugestie, pozdrawiam
Bartek