Re: Ceny sprzetu a pora roku?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 22 Nov 2002 - 09:23:21 MET

Użytkownik "Hubert Grzegorzewski" <this_adres_is_invalid_at_wp.p> napisał w
wiadomości news:arkoga$cpj$1_at_sunflower.man.poznan.pl...

> Eeee... przesadzasz. Ceny sprzetu naprawde latwiej przewidziec. IMHO teraz
> troche spadna (mocna zlotowka), ale im blizej bedzie swiat, tym bedzie
> gorzej - wieksze zakupy, braki w hurtowniach itp. Zreszta wiadomo, ze
jesli
> chodzi o rynek komputerowy to swieta sa jak zniwa - jesli ktos zaplanowal
> kupno komputera dla dzieciakow i juz im to obiecal, to kupi chociazby np.
> pamiec podrozala o 100% :)
> Kupowanie przed samymi swietami to glupota - w styczniu naprawde bedzie
> taniej - stwierdzam to na podstawie moich wieloletnich obserwacji :)

ogólnie to wiesz co .....
co bedzie tańsze w styczniu ?? RAM ?? jaki SDR czy DDR ?? - i co powiesz ??
a mi sie wydaje ze np. grafiki ATi spadną przed swiętami
bo na początku grudnia ATi wypuszcza model ATi 9500 - i co z wieloletnią
obserwacją ??