Re: korekcja gamma n karcie graficznej - jak dziala?

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 14:09:51 MET

Fajnie, że zostałem zasypany fachowymi odpowiedziami :)

To może inne pytanie: czy są karty graficzne, które mają przetworniki DAC o
większej liczbie bitów niż 8? Np. 10 albo 12?

Aha, nie chodzi mi o jakiegoś duperszmita z wiatrakami do grania w Quake,
tylko o normalną kartę graficzną do pracy. Chętnie z wyjściem DVI, ale
niekoniecznie. Dobrze, jakby obsługiwała "video overlay", nie wiem, jak to
się nazywa po polsku.

Paweł