Re: SB Extigy +ECS K7S5A allleooosssochhoooziii??

Autor: Pe7er (pe7er_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 14:18:56 MET

"sprocket" <sprocket_at_sys.pl> wrote in message
> Użytkownik "Blesso"...
> >

> Moja opinia: można trafić przyzwoity egzemplarz. Wstawiamy durnia,
> 128-256 MB RAM, reszta onboard i chodzi piknie...
> Dostawimy RAM, damy dobrą grafę, muzę, Athlona, obciążamy wszystkie
> kanały IDE, dajemy płytce konkretniejsze zadanie i... o so chodzi...?
> A potem wrzeszczymy: "AMD to syf !!!" i takie tam różne (o ECS ani
> słowa, wszak płyta chodziła pięknie...:))

 rotfl sam mam k7s5a xp 1600 256ddr 3 dyski i cd wszystko na 150 fsb
0 problemow zlozylem juz 7 sprzetow na k7s5a roznym ludziom i nigdy nie
bylo prolemow z plyta czasem walnienta pamiec itp
natomiast jezelichodzi o karty sb to na roznych plytach byly z nimi problemy
creative daje dziadowskie stery i czesto sb potrafi ladnie zwiesic
system przykładowo kiedys pomogla wymiana sb 1024 na fm a801 ktora nie dosc
ze byla tansza o polowe to miala lepsze mozliwosci
modeli extigy na usb komentowal w ogole nie bede komentowal usb