Re: SB Extigy +ECS K7S5A allleooosssochhoooziii??

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 13:14:10 MET

Użytkownik "Blesso"...

> Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" > napisał >
> _____________________________________
> Widzac posty od Krzysztofa Szczepanka szczerze sie usmiecham :)))

KRZYSIEK !!! JAK JA CIĘ MOGŁEM ZOSTAWIĆ SAMEGO W TEMACIE ECS...ATAKUJĘ
Z LEWEJ :)))

> Jak zawsze antyECSowiec na posterunku ;)

Obecny :)

> Ale dobrze ze jestes ....bo przeciez mozna kogos przekabacic na
druga

Jak Krzysiek pęknie (wątpię...), popróbuj ze mną :)

Moja opinia: można trafić przyzwoity egzemplarz. Wstawiamy durnia,
128-256 MB RAM, reszta onboard i chodzi piknie...
Dostawimy RAM, damy dobrą grafę, muzę, Athlona, obciążamy wszystkie
kanały IDE, dajemy płytce konkretniejsze zadanie i... o so chodzi...?
A potem wrzeszczymy: "AMD to syf !!!" i takie tam różne (o ECS ani
słowa, wszak płyta chodziła pięknie...:))

pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl