Re: Pomocy!! odswiezanie w MSI GF4ti

Autor: SimonX (sbronko_at_tlen.pl.SKASUJ.TO)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 13:21:02 MET

> a nie uzywa kolega czasem power stripa i czy to nie dzieje sie tylko w xp
?
> u mnie na xp i powerstripie najnowszym, problem byl ten sam, wszedzie jest
> ustawione 100 a monitor dziala na 85, zadne patche nvidii ani takie tam
nic
> nie dawaly, wywalilem powerstripa i wszystko chodzi jak dawniej, czyli na
> 100
>
> pozdr.kraviec

nie mam power stripa
mam refresh-lock
ale zanim go instalowalem tez tak sie dzialo
to sie dzieje w xp - taki mam system
nie sprawdzalem na innym systemie

jak na razie nie znalazlem rozwiazania
i zostalo mi 85Hz :(

jak pisalem - po zmianie detonatorow na dodane z karta jest ok
nic innego nie zmieniam - tylko sterowniki - i na nowszych dziala tylko 85

hmmm
moze powinienem zainstalowac i wywalic powerstripa? :))

--
pozdrawiam, Szymon