Odp: Pomocy!! odswiezanie w MSI GF4ti

Autor: Kraviec (kraviec_at_wp.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 11:49:04 MET

> na sterach z zalaczonego CD wszystko jest OK (detonatory 30.00)
> na nowszych max odswiezanie w kazdym trybie ekranu spada do 85Hz :((

> POMOCY! - nie chce w kazdej rozdzielczosci miec 85Hz

a nie uzywa kolega czasem power stripa i czy to nie dzieje sie tylko w xp ?
u mnie na xp i powerstripie najnowszym, problem byl ten sam, wszedzie jest
ustawione 100 a monitor dziala na 85, zadne patche nvidii ani takie tam nic
nie dawaly, wywalilem powerstripa i wszystko chodzi jak dawniej, czyli na
100

pozdr.kraviec