Radeon 7500LE

Autor: Lechu (lechn_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 13:22:01 MET

Witam wszystkich,
Mam taki dylemat: mam mozliwosc zakupu (na odleglosc) karty jak w temacie,
ale informacje sa ubogie: nieznany producent, nieznany typ, nieznane
taktowanie pamieci/rdzenia, kolor karty (PCB) brazowy. Jakosc obrazu dosc
dobra (z opisu). Moze ktos ma takowa karte lub jest w stanie na tej
podstawie okreslic producenta. Zdaje sobie sprawe ze danych jest malo, ale
moze ktos sie z czyms takim spotkal. Bede wdzieczny za wszelkie informacje.
Pozdrawiam
Lechu