Re: Ostatnie pytania przed zakupem kompa (ECS K7S5A?)

Autor: Gerard (gs_at_zud.com.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 11:03:25 MET

> nie to jest wada tej plyty !!

Szkoda, bo płytka mi się podoba :-( Tylko boję się tego, że jak wentyl
wysiądzie to będę musiał procek wymienić.
Czy jeśli nie planuję podkręcać procesora to awaria wentylatora powoduje
spalenie procka, czy tylko zawieszenie???

> dlaczego ? dlatego ze pewnie i tak DDR'ow nie kupisz przez najbliższy rok
> albo wcale a wydajnosc tej plyty ECS z SDR jest nizsza od KT133A, do tego
> dodam awaryjnosc tej plyty, problemu ze stabilnością itp. i masz odpowiedz
> ,a tak kupujesz sprzet firmowy porzadny i sprawdzony !!

Muszę jeszcze pomyśleć. Długo się decydowałem i wybrałem tego ECS-a. A tu na
ostatniej prostej .... :-(

> juz nie kupie wiecej napedów (dowolnych) od LG (technologie, wydajnosc,
> awaryjnosc ponizej krytyki)

A jaką polecasz w przyzwoitej cenie

> jesli bierzez w sklepie calosc to potarguj sie jeszcze,

To już jest po targowaniu się :-( Ceny częsci mają wyższe chociaż i tak jak
na Opole dosyć dobre. Zbiłem 100złotych. Jeszcze przy zamawianiu spróbuję
ale będzie kiepsko :-(

Gerard