druga karta muzyczna

Autor: Andrzej (akiel_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 21 Nov 2002 - 11:02:06 MET

Cześć !

Szukam informacji na temat mozliwości zainstalowania osobnej karty
dźwiękowej na płytę która ma juz kartę muzyczną. Niestety karta na płycie
nie spisuje się dobrze i chcę ją zastapić nową lepszą. Czy bez problemów
nowa karta przejmie zadania starej z płyty głównej? Czy potrzbne sa jakieś
specjalne zmiany w biosie ( przeglądając go nie znalazłem żadnej takiej
opcji), czy na płycie głównej?
Posiadam płytę ACORP ZX z procesorem Pentium 366 MHz

Z góry dzięki za podpowiedzi